Friday 9 September 2011

Meeting Nur Rania Qadeeja....


Aku ada kawan...nama dia Fiza Mambo...jodoh dia ni Tuhan pertemukan dengan seorang mamat yang aku suka berkawan dengan, iaitu Amir dari Pakistan.... Hari ni aku gi beraya rumah dia... raya tahun ni family fiza ni dah jadi bertiga dengan kelahiran Nur Rania Qadeeja.... Ya Allah....korang bayangkanlah.....mixed Melayu dengan Pakistan......punya la gebu.... lain giler sekarang ni da si Rania ni....last aku jumpa dia pun masa dia dok dalam rahim si fiza lagi....masa tu ngandung 3 bulan.... skang ni rania dah berumur 6 bulan....dia lahir pada 15 MARCH 2011....hehehe.....happy aku dok dokong dia n kenalkan dia pada teknologi kamera....ahahahhaha...

Sekarang ni aku sangat tak sabar nak tunggu Rania ni bercakap....aku x sabar nak dengar mcmana agaknya bunyinya.......BAHASA URDHU SLANK UTARA!! ahahahahahahahahahahaha!

No comments:

Post a Comment